Zapraszamy do nowego salonu firmowego Trigar w Krakowie. Otwarcie już 25 września! Sprawdź szczegóły.

Plynny hover po najechaniu obrazka w jQuery
Regulamin

 I. Postanowienia ogólne. 

1. Właścicielem i operatorem serwisu trigar.pl jest firma TRIGAR SP. z o.o., ul. Wierzbięcice 17, 61-561 Poznań, NIP 7831744184, REGON 364881760, zarejestrowana pod numerem KRS 0000626701 dalej zwana Sprzedawcą.

2. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową www.trigar.pl, jak również pocztą elektroniczną na adres sklep@trigar.pl lub telefonicznie.

3. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców.

4. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT w wysokości 23%).

5. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

6. Również inne elementy oferty, takie jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

7. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i specyfikacje techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 

II. Realizacja zamówienia.

1. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.

2. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

3. Orientacyjna informacja o czasie realizacji jest podana przy opisie produktu.

4. Zamówiony towar jest dostarczany na terenie Polski za pomocą firmy kurierskiej. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Każdorazowo informacja o kosztach przesyłki jest podawana w koszyku zamówienia.

5. Warunki niniejszego regulaminu dotyczą dostaw na terenie Polski. Realizacja transakcji zagranicznych jest możliwa i wymaga każdorazowych ustaleń indywidualnych.

6. Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragon) jest dołączany do przesyłki.

7. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób: 

  • przy odbiorze przesyłki – pobranie (zapłata gotówką kurierowi w chwili odbioru przesyłki)
  • przedpłata przelewem - po wybraniu tej opcji klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia wraz z numerem rachunku bankowego na który należy przelać należność, realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po wpłynięciu zapłaty na konto sklepu; na życzenie do zamówienia jest generowana faktura proforma,
  • płatność elektroniczna Przelewy24 (w tym m.in płatność kartą kredytową Vista lub MasterCard) - do kosztów przesyłki doliczana jest dodatkowa opłata wynosząca 1,3% ceny produktu
  • rozłożenie zakupu na raty (Santander Consumer Bank SA) 

8. Zamówienie nieopłacone w ciągu 14 dni zostanie automatycznie anulowane.

9. Firma Trigar Sp. z o.o. zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia towaru fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzonego na rynek polski. 

III. Reklamacje.

1. W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną.

2. Produkty oferowane przez sklep trigar.pl objęte są 2 -letnią gwarancją producenta. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).

3. Produkty oferowane przez sklep Trigar.pl objęte są 2 -letnią rękojmią. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uznania reklamacji koszt dostawy do siedziby ponosi Sprzedawca.

4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego stosowania urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, niestosowania się do zaleceń instrukcji użytkowania oraz w sytuacjach gdy sprzęt nosi znamiona celowego uszkodzenia lub defekt powstawał w skutek działania warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych.

5. Gwarancja nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Protokół uszkodzenia przesyłki jest niezbędnym dokumentem do uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

6. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego.

IV. Prawo do odstąpienia od umowy.

1. W terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, Konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W związku z art. 34 ust. 4 (Ustawa o prawach konsumenta) "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy". Towar zwracany w tym trybie Konsument dostarcza na swój koszt do siedziby sprzedawcy. Sprawdź w jaki sposób możesz przetestować działanie nawigacji bez naruszania powyższego zapisu: kliknij tutajZgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać do siedziby firmy TRIGAR (Salon TRIGAR.pl, ul. Wierzbięcice 17, 61-561, Poznań). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór do pobrania tutaj) oraz numer konta, na jaki Trigar Sp. z o.o. ma zwrócić zapłatę. Trigar Sp. z o.o. pokrywa koszt dostawy do siedziby firmy w wysokości standardowej opłaty świadczonej przez firmę kurierską DPD.

V. Ochrona danych osobowych.

1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu garmin24.pl są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb własnych. Dane te są przechowywane z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane klienta nie będą udostępniane podmiotom trzecim.

3. W przypadku gdy wyrazi zgodę na otrzymywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych w formie newsletter'a, jego dane (adres e-mail) będą wykorzystywane również w celu wysyłania tych materiałów.

4. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w portalu "Opineo.pl" oraz "Ceneo-Zaufane opinie", w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia. 

VI. Formy płatności

1. W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Przelewy241 - szybka płatność elektroniczna, realizowana przez Internet. W tym możliwość płacenia kartą kredytową Visa/MasterCard
  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi dpd). 
  • Odbiór osobisty - w naszych salonach firmowych (Gdańsk, Poznań, Wrocław) możesz zapłacić gotówką, kartą lub dokonać zakupu na raty (Santander Consumer Bank S.A.)

1Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

VII. Czas realizacji zamówień

1. Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.  

2. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

3. Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać wysłane przez Sprzedawcę - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - o czym kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.

4. Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

VIII. Koszty dostawy

1. Całkowity koszt dostawy zamówienia jest widoczny po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu  formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.  

IX. Postanowienia końcowe.

1. Niniejszy regulamin jest częścią treści umowy kupna zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.

2. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między właścicielem i operatorem sklepu trigar.pl, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku niemożności uzyskania porozumienia, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Poznaniu, właściwy dla siedziby sprzedawcy.

3. Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ lub przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Poznaniu www.poznan.wiih.gov.pl


 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl