
W sieci salonów firmowych TRIGAR.pl, kupujący spełniający poniżej wymienione kryteria mogą otrzymać formularz Tax Free, na podstawie którego mogą ubiegać się o refundację podatku VAT.

Zrób zakupy w sieci TRIGAR.pl, odbierz paragon, wypełnij formularz Tax Free

Okaż wymagane dokumenty na granicy

Zgłoś się po odbiór pieniędzy w placówce GlobalBlue
Podróżny spełniający powyższe kryteria ma prawo do otrzymania zwrotu podatku VAT za towary zakupione na terytorium Polski, pod warunkiem że produkty wywożone poza obszar UE są w stanie nienaruszonym i znajdują się w oryginalnych opakowaniach.

KROK 1.
Poproś pracownika sklepu o wystawienie formularza zwrotu podatku (Tax Refund Cheque). Upewnij się, że wszystkie dane osobowe są poprawne wpisane, oraz że paragon z kasy fiskalnej został dołączony. Data na dokumencie musi być zgodna z datą na paragonie. Minimalna kwota wartości zakupów musi wynosić 200 zł.
KROK 2.
Opuszczając teren UE zgłoś się do Urzędu Celnego. Przedstaw dokument Tax Free wraz z dowodem transakcji i paszportem. Celnik potwierdza wywóz towaru przystawiając stempel (Ważne! Brak pieczęci celnika na formularzu Tax Free uniemożliwia otrzymanie zwrotu pieniędzy). Wywóz towaru musi nastąpić najpóźniej ostatniego dnia trzeciego miesiąca od daty zakupu, np. kupując 14 sierpnia możesz wywieźć towar najpóźniej 30 listopada.
KROK 3.

W Polsce zasady zwrotu VAT podróżnych reguluje ustawa o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym oraz przepisy wykonawcze do ustawy - rozporządzenia Ministra Finansów. Ustawa z 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług - Dział XII, rozdział 6, art. 126 - 130 (Dz.U. nr 54 poz. 535 z późn. zm).