Garmin Pakiet podstawowy autopilota GHP™ Reactor dla mechanicznych/modernizowanych/solenoidowych systemów sterowania

Dostępność: niekontynuowane Ten produkt nie będzie już dostępny w sprzedaży.

Opis

Pliki do pobrania:

Nasz najwyższej czułości system autopilota

  • 9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS
  • Minimalizuj błędy w kursie, zboczenia z kursu, ruchy steru i pobór energii, ciesząc się bardziej komfortowym rejsem
  • Rozruch i kalibracja przy minimalnym udziale fachowca zajmuje
  • Obsługa funkcji utrzymywania kierunku, utrzymywania wiatru, zwrotów i halsowania

Firma Garmin przenosi dostępną dotąd wyłącznie w żegludze komercyjnej, zaawansowaną technologię morską wprost na pokłady prywatnych jachtów żaglowych i motorowych. Autopilot z serii GHP Reactor to, jak dotychczas, najbardziej precyzyjny system w naszej ofercie

Autopiloty GHP Reactor są niezwykle uniwersalne. Wszystkie pakiety podstawowe obejmują zarówno funkcje dla jachtów motorowych, jak i żaglowych, takie jak utrzymywanie kierunku, utrzymywanie wiatru, halsowania czy zwrotów. Wystarczy wybrać autopilota zgodnego z posiadanym układem sterowania. Jeśli ni możesz znaleźć zgodnego autopilota GHP Reactor, na pewno znajdziesz model dla mechanicznych, modernizowanych i solenoidowych systemów sterowania zgodny z szeroką gamą układów hydraulicznych, cięgnowych, mechanicznych i solenoidowych. Wystarczy sparować urządzenie GRF™ 10 z układem napędowym na pokładzie.

Pakiet podstawowy autopilota morskiego GHP Reactor dla mechanicznych, modernizowanych i solenoidowych systemów sterowania sprawdza się zarówno w przypadku łodzi żaglowych, jak i łodzi motorowych z bezpośrednim lub cięgnowym układem sterowania. System ten jest montowany pod pokładem, co zapewnia dodatkową parę rąk do zajęcia się ożaglowaniem, takielunkiem czy sprzętem radiowym bez obaw o jego bezpieczeństwo. Urządzenie Garmin GHP Reactor jest wyposażone w 9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS, dzięki czemu może być zamontowane w dowolnym miejscu i dowolnej pozycji, przy minimalnym udziale fachowca.

9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS

Dzięki zastosowaniu zaawansowanego 9-osiowego żyroskopu półprzewodnikowego AHRS autopilota GHP Reactor można zamontować praktycznie w dowolnym miejscu i dowolnej pozycji. Dodatkowo ten nowy system znacznie minimalizuje błędy w kursie, zboczenia z kursu, ruchy steru i pobór energii, zapewniając jednocześnie bardziej komfortowy rejs dla wszystkich osób obecnych na pokładzie.

Reakcja na zmieniające się warunki

Ten doskonały autopilot dostosowuje się aktualnie panujących warunków na wodzie, aby utrzymać kurs. Nawet jeśli łódź kołysze się i przechyla na falach, autopilot GHP Reactor na pewno utrzyma wyznaczony kurs.

Rozruch i kalibracja przy minimalnym udziale fachowca

Autopiloty wymagają przeprowadzenia rozruchu i kalibracji — od tej zasady nie ma wyjątków. Wiemy, że każdy chce jak najszybciej wypłynąć, dlatego postaraliśmy się, aby proces ten można było przeprowadzić w możliwie szybki i prosty sposób. Na tym właśnie polega potęga prostoty!

Pełna integracja z ploterami nawigacyjnymi firmy Garmin

Dzięki połączeniu autopilota GHP Reactor ze zgodnym sieciowym ploterem nawigacyjnym firmy Garmin zyskujesz pełną kontrolę nad autopilotem z każdego miejsca na łodzi. Oprócz utrzymywania kursu praktycznie w każdych warunkach pogodowych i przy każdym wietrze, system umożliwia płynne wykonywanie różnych wstępnie zaprogramowanych procedur trolingu i poszukiwania. Ponadto, korzystając ze zgodnego sieciowego plotera nawigacyjnego firmy Garmin oraz map BlueChart® g2 Vision® (do nabycia osobno), można korzystać z dodatkowych funkcji, takich jak automatyczna nawigacja, która automatycznie steruje jednostką po trasach GPS.

Kontroluj sytuację dzięki Shadow Drive

Pakiet podstawowy autopilota GHP Reactor dla mechanicznych, modernizowanych i solenoidowych systemów sterowania umożliwia korzystanie z opcjonalnej opatentowanej technologii Shadow Drive. To daje pewność sprawowania kontroli nawet w przypadku, gdy włączony jest autopilot. System Shadow Drive automatycznie wyłącza autopilota w momencie poruszenia sterem, pozwalając na swobodne sterowanie łodzią. Autopilot automatycznie włącza się ponownie w przypadku utrzymywania stałego kursu.

Trzy klasy napędów do wyboru

Firma Garmin oferuje trzy napędy liniowe do różnych systemów sterowania, które pasują praktycznie do wszystkich łodzi średnio- i wielkogabarytowych (zależnie od konkretnej instalacji). W przypadku sparowania autopilota z napędem liniowym firmy Garmin nie jest konieczne stosowanie czujnika położenia steru.

  • Układ napędowy klasy A — do 12,9 ton wyporności
  • Kompaktowy układ napędowy klasy B — do 22 ton wyporności
  • Układ napędowy klasy B — do 35,8 ton wyporności

Łącz się z urządzeniami sieciowymi

Obsługa autopilota GHP Reactor odbywa się przy użyciu maksymalnie 3 jednostek kontroli steru GHC™. Urządzenie GHC komunikuje się z autopilotem poprzez sieć NMEA 2000®, umożliwiając łatwe udostępnianie innym urządzeniom danych z autopilota dotyczących kierunku ruchu. Dzięki temu po podłączeniu plotera nawigacyjnego firmy Garmin możliwe jest korzystanie z funkcji MARPA oraz z nakładek na mapy. Dla urządzenia jest dostępny opcjonalny ręczny, bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania. Jednak dla największej wygody sterowania urządzeniem GHC najlepiej skorzystać z quatix™ — pierwszego na świecie morskiego zegarka nawigacyjnego GPS wyposażonego w bezprzewodową technologię ANT+™.

Jeszcze spokojniejsza podróż

Zastosowanie opcjonalnego czujnika położenia steru GRF™ 10 jeszcze bardziej zwiększa skuteczność autopilota GHP Reactor.

W pudełku:

  • Komputer kursowy (CCU) autopilota GHP Reactor
  • Wyświetlacz kontroli steru GHC 20
  • Elektroniczny moduł sterujący (ECU)
  • Przewód zasilający ECU
  • Kabel połączeniowy
  • Brzęczyk
  • Kable podłączeniowe NMEA 2000® (2 m)
  • Trójniki NMEA 2000
  • Terminatory męski i żeński
  • Dokumentacja produktu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium