Garmin Czarna skrzynka GPSMAP 8530

Dostępność: niekontynuowane Ten produkt nie będzie już dostępny w sprzedaży.

Opis

Pliki do pobrania:

W pełni zintegrowany system czarnej skrzynki

  • Czarna skrzynka umożliwia korzystanie z bardzo prostego, zintegrowanego steru
  • Zgodność z wielodotykowymi monitorami morskimi firmy Garmin o przekątnej 15”, 17” i 19”
  • Funkcja SmartMode™ pozwala na szybką i jednoczesną zmianę zsynchronizowanych ekranów przy sterze
  • Integracja praktycznie wszystkiego: różnych widoków sonaru, zintegrowanego autopilota, łączności, aplikacji, danych z silnika i wielu innych
  • Możliwość sparowania z zewnętrznym odbiornikiem GPS 19x 10 Hz (GPS/GLONASS) firmy Garmin, który aktualizuje pozycję i kierunek podróży 10 razy na sekundę
  • Niskoprofilowy uchwyt do montażu wpuszczanego lub gładki uchwyt do montażu płaskiego pozwalają uzyskać wygląd szklanego panelu sterowniczego
  • Zawiera mapy kartograficzne BlueChart® g2



System czarnej skrzynki GPSMAP 8530 oferuje prosty, w pełni zintegrowany panel sterowniczy, którego walorem jest piękny wygląd uzyskany dzięki zastosowaniu szkła. Mając morski monitor dotykowy firmy Garmin o przekątnej 15, 17 lub 19 cali (38, 43 i 48 cm), można korzystać ze szczegółowych, fabrycznie załadowanych map morskich świata BlueChart® g2 z funkcją zoomu przez rozciąganie oraz funkcją SmartMode™.

Dodatkowe monitory wielodotykowe

Mając zainstalowany dotykowy monitor morski firmy Garmin o przekątnej 15 cali (rozdzielczość XGA), 17 cali (rozdzielczość SXGA) lub 19 cali (rozdzielczość SXGA) (do nabycia osobno), można korzystać z trybu pełnoekranowego, który umożliwia powiększanie obrazu przez rozciąganie oraz oferuje inne funkcje dotykowe zapewniające intuicyjną obsługę. Powłoka antyrefleksyjna i jasne podświetlenie LED sprawiają, że dane na tych wyświetlaczach są czytelne nawet w jasnym słońcu. Z kolei automatyczne przyciemnianie zapewnia doskonałą widoczność w nocy.

Pełna integracja systemu

Integracja praktycznie wszystkiego: różnych widoków sonaru, zintegrowanego autopilota, łączności, aplikacji, danych z silnika i multimediów. Funkcja SmartMode umożliwia szybkie przełączenie zawartości wszystkich ekranów przy sterze zgodnie ze wstępnie skonfigurowanymi ustawieniami. Wszystko, czego potrzebujesz, masz pod ręką — na jednym ekranie.

Dostosowywane układy i funkcja SmartMode

Układy ekranu, dane i wskaźniki z możliwością pełnego dostosowania pozwalają wyświetlać potrzebne informacje tam, gdzie sobie ich życzysz. Funkcja SmartMode eliminuje ręczne w przełączanie poszczególnych monitorów, umożliwiając jednoczesne przełączenie wszystkich zsynchronizowanych monitorów z jednego trybu w inny.

Parowanie z odbiornikiem GPS/GLONASS 19x 10 Hz

Istnieje możliwość sparowania urządzenia z zewnętrznym odbiornikiem Garmin GPS/GLONASS 19x 10 Hz (do nabycia osobno). Odbiornik aktualizuje pozycję i kierunek podróży 10 razy na sekundę, płynnie wyświetlając ruch jednostki, dzięki czemu znacząco ułatwia dokładne oznaczanie 5000 punktów i nawigację do nich.

Wymaga czytnika kart firmy Garmin

Umożliwia montaż w dogodnym miejscu oraz zapewnia jeden punkt dostępu do dwóch gniazd na karty SD™ z mapami. Więcej gnizad można sobie zapewnić przez zainstalowanie dodatkowych czytników kart. Wodoodporne drzwiczki magnetyczne (do nabycia osobno) pozwalają na zamontowanie czytnika kart w pozycji poziomej lub pionowej.

Urządzenie GRID™ (Garmin Remote Input Device)

Urządzenie zdalne zapewniające pełną kontrolę nad wszystkimi czarnymi skrzynkami serii GPSMAP 8500. Obrotowe pokrętło i joystick umożliwiają poruszanie się po menu i ekranach oraz bezproblemowe przełączanie się między monitorami stacji. Dzięki nim można sterować jednym lub wieloma monitorami przy użyciu jednego urządzenia. Obsługują wiele urządzeń na stację. Niewielkie rozmiary urządzenia pozwalają na integrację z fotelem kapitana (do nabycia osobno).

Zawiera mapy BlueChart g2

Mapy morskie BlueChart g2 z wyraźnym oznaczeniami i płynnym wyświetlaniem na ekranie plotera nawigacyjnego. Poza podstawowymi mapami, stacjami pływów, prądami, izobatami, symbolami IALA i dołączonymi mapami wędkarskimi, mapy BlueChart g2 oferują płynne przejścia między poziomami powiększenia, jak również doskonałą ciągłość pomiędzy granicami map.

Obsługa standardu NMEA 2000

To urządzenie wielofunkcyjne zwiększa możliwości posiadanej łodzi. Dzięki obsłudze standardu NMEA 2000 urządzenie wyświetla na ekranie cenne informacje odnoszące się do działania autopilota firmy Garmin, dane z silnika i wiele innych informacji.

Duża swoboda montażu

Urządzenia serii 8000 ze szklanym panelem sterowniczym są zgodne z tradycyjnym uchwytem pałąkowym. Można je też zamontować z użyciem niskoprofilowego uchwytu do montażu wpuszczanego. Aby uzyskać doskonały i naprawdę niepowtarzalny wygląd, warto rozważyć kupno naszego wyjątkowego szklanego panelu sterowniczego do montażu płaskiego.

Udoskonalona nawigacja automatyczna

Wystarczy podać lokalizację, do której chcemy się udać, a opatentowana funkcja automatycznej nawigacji Auto Guidance firmy Garmin natychmiast przeszuka odpowiednie mapy w celu wyznaczenia na wyświetlaczu bezpiecznej wirtualnej drogi z ominięciem niskich mostków, płycizn i innych przeszkód na trasie.

Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest udoskonalona wersja 2.0, która oferuje jeszcze więcej funkcji i możliwości. Można dostosować obliczoną ścieżkę wyznaczoną przez funkcję nawigacji automatycznej, umieszczając punkty pośrednie na planowanych postojach lub w punktach orientacyjnych na żądanej trasie. Na obliczonej trasie można łatwo przeglądać niebezpieczne punkty. Ponadto po włączeniu zgodnego autopilota firmy Garmin można podążać trasą wyznaczoną przez funkcję Auto Guidance – automatycznie. Innym usprawnieniem, w które wyposażono wersję 2.0, jest funkcja obliczania czasu przybycia do dowolnego miejsca na trasie (doskonała przy planowaniu czasu przyjazdu tak, aby dostosować go do godzin otwierania mostów i innych zdarzeń, w przypadku których istotny jest czas). Ponadto trasy wyznaczone przez funkcję nawigacji automatycznej można teraz zapisywać pod kątem przyszłej nawigacji, tworząc ich kopie zapasowe na karcie SD™ za pomocą map kartograficznych BlueChart® g2 Vision®.

Łatwe nadawanie sygnału SOS

Wyjątkowa funkcja nadawania sygnału SOS ułatwia wszystkim użytkownikom — nie tylko marynarzom i technikom nawigatorom — szybki kontakt z strażą przybrzeżną i wezwanie pomocy w nagłych wypadkach. Wystarczy dotknąć przycisku SOS na ekranie plotera nawigacyjnego, a sieciowe radio VHF firmy Garmin automatycznie przełączy się na priorytetowy kanał 16 częstotliwości alarmowej i wyświetli się lista potencjalnych zagrożeń (pożar, człowiek za burtą itd.). Po wybraniu odpowiedniej opcji na ekranie pojawi się zatwierdzony przez straż przybrzeżną skrypt radiowego komunikatu alarmowego, a także współrzędne GPS określające aktualną pozycję statku (szerokość/długość geograficzną), które można odczytać odpowiadającym na alarm służbom ratunkowym, oszczędzając tym samym czas, unikając paniki i zapewniając najważniejsze informacje, niezbędne dla udzielenia najskuteczniejszej pomocy przez ekipę ratowniczą.

Przesyłanie punktów GPX

Punkty, ślady i często pokonywane trasy przechowywane w innym produkcie GPS lub urządzeniu nawigacyjnym firmy Garmin można teraz nadzwyczaj łatwo przesłać do nowego plotera nawigacyjnego firmy Garmin za pomocą standardowego w branży formatu GPX. GPX to otwarty standardowy format umożliwiający wymianę danych GPS między różnymi platformami i aplikacjami. Dzięki łatwej w użyciu technologii interfejsów firma Garmin uwzględnia każdy punkt trasy i zapewnia jeszcze dogodniejszą formę wymiany.

Specjalne funkcje żeglarskie

Aby zapewnić przewagę w postaci optymalnej siły wiatru, ploter nawigacyjny został wyposażony w funkcję przedregatowych wskazówek nawigacyjnych wyświetlanych za pomocą strony, na której widać wirtualną linię startu, a także pola danych pokazujące linie layline, czas do startu i stoper regatowy, który można zsynchronizować z innymi urządzeniami GPS firmy Garmin. Ponadto wśród innych obsługiwanych funkcji żeglarskich znajdują się: ulepszona róża wiatrów, linie kierunku i kursu nad dnem, kierunek i dryft, dane wiatru rzeczywistego, pozornego i nie tylko. Można też skorzystać z dostępnej, wbudowanej łączności bezprzewodowej, w celu uzyskania dostępu do różnorodnych aplikacji morskich i ich obsługi za pomocą zgodnych smartfonów i tabletów.

Przetwornik Panoptix™ Down

Jeden przetwornik Panoptix z wiązką w dół zapewnia trzy pomocne widoki umożliwiające obserwowanie w czasie rzeczywistym pływających pod łodzią ryb i przynęty. Pozwala nawet zobaczyć ryby w wybranym słupie wody w widoku 3-D — od dna do powierzchni wody. Nawet nie będąc w ruchu, można oglądać trójwymiarowy obraz tego, co znajduje się pod kadłubem.

LIVEVÜ Down

Zapewnia wyświetlany w czasie rzeczywistym ruchomy obraz sonarowy tego, co znajduje się pod kadłubem. Na tym ekranie ruch echa wrzucanej przynęty jest oznaczony na fioletowo, a dane historii sonaru są widoczne po lewej stronie.

REALVÜ 3D Down

Wykonuje skanowanie obszaru pod łodzią: od przodu do tyłu i od jednej burty do drugiej. Na tym ekranie widać skupione w ławicy ryby na tle tylnej powierzchni pionowej ściany, po prawej stronie burty, na głębokości ok. 10,7 m (35 stóp).

REALVÜ 3D z trybem archiwalnym

Przewija ekran danych zgodnie z ruchem łodzi, pokazując archiwalne dane przeszukanych słupów wody, sięgających od dna do powierzchni wody, oraz wszystkie znalezione w nich ryby. Na tym ekranie widać łódź przepływającą nad rowem oraz ławicę ryb na głębokości 9,1–12,2 m (30–40 stóp).

Przetwornik Panoptix Forward

Jeden przetwornik Panoptix z wiązką do przodu zapewnia dwa doskonałe widoki nawet wtedy, gdy łódź się nie porusza. Pozwala on w czasie rzeczywistym obserwować dno oraz ryby i przynęty znajdujące się w słupie wody przed łodzią. Widać nawet przynętę podczas wciągania jej na pokład. Urządzenie zapewnia też trójwymiarowy obraz ryb i obiektów znajdujących się przed łodzią.

LIVEVÜ Forward

Obraz jest aktualizowany jednym sygnałem, co pozwala uzyskać bieżące, ruchome obrazy obiektów znajdujących się w wodzie. Na tym ekranie widać, jak duży cel (nurek) zbliża się do łodzi.

REALVÜ 3D Forward

Cyfrowo skanuje obszar przed łodzią i zapewnia skierowany do przodu trójwymiarowy obraz dna oraz obiektów i ryb. Na ekranie widać ryby na głębokości ok. 3 m (10 stóp) oraz zarys dna na głębokości 6,1 m (20 stóp).

W pudełku:

  • GPSMAP 8530
  • Elementy montażowe
  • Przewód zasilający
  • Kabel NMEA 0183
  • Kabel szkieletowy/podłączeniowy NMEA 2000 2 m (6,5 stopy)
  • Przewód zasilający NMEA 2000
  • Trójnik i zestaw terminatorów NMEA 2000
  • Futerał na podręcznik użytkownika z dokumentacją
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium