Garmin Autopilot morski GHP Reactor dla jednostek ze sterowaniem steer-by-wire

Dostępność: niekontynuowane Ten produkt nie będzie już dostępny w sprzedaży.

Opis

Pliki do pobrania:

Nasz najwyższej czułości system autopilota

  • 9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS
  • Minimalizuj błędy w kursie, zboczenia z kursu, ruchy steru i pobór energii, ciesząc się bardziej komfortowym rejsem
  • Montaż jest możliwy w prawie każdym miejscu i dowolnej pozycji
  • Rozruch i kalibracja przy minimalnym udziale fachowca zajmuje niespełna 5 minut
  • Opatentowana technologia Shadow Drive™ pozwala zachować kontrolę nawet podczas korzystania z autopilota

Autopilot morski GHP Reactor dla jednostek ze sterowaniem steer-by-wire oferuje duże możliwości autopilotażu dla systemów SeaStar® Optimus™, elektronicznych systemów sterowania przekładnią typu Z Yanmar® Marine ZT 370 oraz systemów sterowania ZF® 2800 Pod.Firma Garmin przenosi dostępną dotąd wyłącznie w żegludze komercyjnej, zaawansowaną technologię morską wprost na pokłady prywatnych jachtów żaglowych i motorowych. Autopilot z serii GHP Reactor to, jak dotychczas, najczulszy system w naszej ofercie.

Autopiloty GHP Reactor są niezwykle uniwersalne. Wszystkie pakiety podstawowe obejmują zarówno funkcje dla jachtów motorowych, jak i żaglowych, takie jak utrzymywanie kierunku, utrzymywanie wiatru, halsowania czy zwrotów. Wystarczy wybrać autopilota zgodnego z posiadanym układem sterowania.

9-osiowy żyroskop półprzewodnikowy AHRS

Dzięki zastosowaniu zaawansowanego 9-osiowego żyroskopu półprzewodnikowego AHRS autopilota GHP Reactor można zamontować praktycznie w dowolnym miejscu i dowolnej pozycji. Dodatkowo ten nowy system znacznie minimalizuje błędy w kursie, zboczenia z kursu, ruchy steru i pobór energii, zapewniając jednocześnie bardziej komfortowy rejs dla wszystkich osób obecnych na pokładzie.

Dostosowuje się do warunków panujących na morzu

Ten doskonały autopilot dostosowuje się aktualnie panujących warunków na wodzie, aby utrzymać kurs. Nawet jeśli łódź kołysze się i przechyla na falach, autopilot GHP Reactor na pewno utrzyma wyznaczony kurs.

Rozruch i kalibracja przy minimalnym udziale fachowca

Autopiloty wymagają przeprowadzenia rozruchu i kalibracji — od tej zasady nie ma wyjątków. Jednak my skróciliśmy ten proces z 20 minut do zaledwie 5 minut. Wiemy, że każdy chce jak najszybciej wypłynąć, dlatego postaraliśmy się, aby proces ten można było przeprowadzić w możliwie szybki i prosty sposób. Na tym właśnie polega potęga prostoty!

Pełna integracja z ploterami nawigacyjnymi firmy Garmin

Dzięki połączeniu autopilota GHP Reactor ze zgodnym sieciowym ploterem nawigacyjnym firmy Garmin zyskujesz pełną kontrolę nad autopilotem z każdego miejsca na łodzi. Oprócz utrzymywania kursu praktycznie w każdych warunkach pogodowych i przy każdym wietrze, system umożliwia płynne wykonywanie różnych wstępnie zaprogramowanych procedur trolingu i poszukiwania. Ponadto, korzystając ze zgodnego sieciowego plotera nawigacyjnego firmy Garmin oraz map BlueChart® g2 Vision® (do nabycia osobno), można korzystać z dodatkowych funkcji, takich jak automatyczna nawigacja, która automatycznie steruje jednostką po trasach GPS.

Kontroluj sytuację dzięki Shadow Drive

Autopilot GHP Reactor jest wyposażony w opatentowaną technologię Shadow Drive. To daje pewność sprawowania kontroli nawet w przypadku, gdy włączony jest autopilot. System Shadow Drive automatycznie wyłącza autopilota w momencie poruszenia sterem, pozwalając na swobodne sterowanie łodzią. Autopilot automatycznie włącza się ponownie w przypadku utrzymywania stałego kursu.

Łącz się z urządzeniami sieciowymi

Obsługa autopilota GHP Reactor odbywa się przy użyciu maksymalnie 3 jednostek kontroli steru GHC™. Urządzenie GHC komunikuje się z autopilotem poprzez sieć NMEA 2000®, umożliwiając łatwe udostępnianie innym urządzeniom danych z autopilota dotyczących kierunku ruchu. Dzięki temu po podłączeniu plotera nawigacyjnego firmy Garmin możliwe jest korzystanie z funkcji MARPA oraz z nakładek na mapy. Dla urządzenia jest dostępny opcjonalny ręczny, bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania. Jednak dla największej wygody sterowania urządzeniem GHC najlepiej skorzystać z quatix™ — pierwszego na świecie morskiego zegarka nawigacyjnego GPS wyposażonego w bezprzewodową technologię ANT+®.

W pudełku:

  • Komputer kursowy (CCU) autopilota GHP Reactor
  • Wyświetlacz kontroli steru GHC 20
  • Kabel CCU
  • Brzęczyk
  • Kable podłączeniowe NMEA 2000® (2 m)
  • Przewód zasilający NMEA 2000
  • Trójniki NMEA 2000
  • Terminatory męski i żeński
  • Dokumentacja produktu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium